onsdag 18 mars 2009

Uppe tidigt

Ja klockan är 09.23 och jag är redan uppe, blev väckt av mina söta som hårbollar som vanligt. Orkade inte ligga kvar i sänga, Älsklingen ligger fortfarande och sover så sött och det kan hon få göra ett tag till:)

På tal om inget alls gick in på min msn igår, där är jag inte jag inte är allt för ofta! Men i alla fall jag har en person på min msn som jag inte vet vem det är, personen i fråga skrev till mig för först gången för ca en vecka sedan och frågade om jag var social eller osocial just då. Jag svarde med att jag just då var osocial eftersom jag åt och kollade på tv med min sambo. Inget konstigt med det!
Men igår skrev denna person igen då började denne på ett helt annat sätt nämligen med att skriva rasse till mig, menar du mig skrev jag tillbaka. Ja just du svarde denna, jag förklarade då att det är jag inte då det för mig inte spelar så stor roll vad man har för ursprung, huvudsaken är att man tar seden dit man kommer. Ja då kunde jag helt plötsligt dra åt helvete, hmm då blev jag lite sur och tyckte att denne kunde gå förre och visa vägen då.
Jag menar kallar man någon rasse bara så där utan anledning? Nope jag gör det inte i alla fall! Diskutionen fortsätter och vi kommer fram till att denne inte känner mig och jag känner inte denne , jätte bra vad var anledningen nu då att kalla mig rasse? Det visste ju inte personen i fråga i alla fall mer än att all svenskar är tydligen rasister sen fick jag ett hejdå svenne. Kom vi inte fram till att jag inte var det eller?
Ja jag fattar inte riktigt, efter en stund skriver denne att han vill se en bild på mig, Varför skulle jag visa det för? Sen kommer frågan om jag vill blir dennes vän efter ett tag! Ursäkta men först så är jag rasse sen kan jag dra åt helvete och därefter är jag svenne med, sen ska vi bli vänner*ser ut som ett levende frågetecken* mycket har jag hört från mina vänner men aldrig något av detta! Tyckte bara personen var riktigt otrevlig i sitt sätt men men det finns människor till allt nu för tiden så:)

På lördag är det ju då kryssning, men har lite att styra med innan dess under de dagar som är kvar av veckan. Det ska städas det ska tvättas och på fredag är det arbetsintervju:) Var säger jag inte vill se hur det går först! Kan bara säga att jag varit där förr men då var det en annan ägare. Så nu håller ni tummarna!

1 kommentar:

  1. jo det är de,blev jätte snyggt=) nu bor jag på brunnsviksallen,typ "radhus".har en liten trägård,så trivs skit bra här=)

    SvaraRadera