fredag 27 mars 2009

Det är något fel på den här veckan

Ja jag är helt säkert all skit händer oss denna vecka!
Tror att det började redan förra lördagen lite smått med resan och sen kameran. Ja vi får ju en ny kamera men då innebär det en självrisk på 1200:- som vi inte har just nu. Annars får vi bara ut 156:- i handen på försäkringen.
Och som sagts i tidigare inlägget så fick jag inga pengar från den där jävla f-kassan, men dem har kommit fram till att detta är arbetsförmedlingens fel dem har nämligen skickat in pappren för sent!! Grrrr jävla nötter hela bunten där uppe. Skulle egentligen inte fått pengar för mitten av nästa vecka men det ringde en dam från f-kassan igår och sa att jag skulle få dem på måndag. TACK! två dagar tidigare i alla fall!
Hmm ja då var det uppklarat men nu händer det otroliga igår när vi handla på Ö-son jag hade nästan packat klart och Angelica skulle betala, men var fan är hennes bankomatkort? Som tur var så stod mamma bakom oss i kön så hon fick lösa ut oss:) Hem och leta efter kortet, borta helt borta och vi har inte använt det sen i söndags vad vi vet! Det var ju bara spärra kort och se glad ut.
Ja så idag pajade min laddare till datorn.
Vilken jävla skit vecka! Jag sur som bara den, kameran gick åt helvete, älskling tappat bankomat kortet och jag har inga pengar och en trasig laddare till datorn.
Det finns bara en positiv grej med denna vecka jag fick tillbacka på skatten:D
Hoppas nu att dessa dagar fortsätter lika positivt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar