onsdag 4 mars 2009

Redan onsdag

Jävlar veckor dem verkar springa i väg nu för tiden! Det är redan onsdag och jag skulle typ behöva fixat en del denna vecka men lat som jag är har jag tänkt " vi tar det i morgon"
Men när det väl blivit i morgon har jag inte gjort det ändå!

Har haft min Nokia 5800 ute på tradera men personen i fråga som har budat verkar inte direkt höra av sig något konstigt är det, mailen funkar inte adressen verkar inte stämma heller. Ja ja så nu har jag en sprillans ny nokia kartongen är inte ens öppnad som bara ligger här och väntar på att någon vill köpa den.
Sen har jag ett presentkort på 1000:- hos pulse tatto med som jag inte heller ska ha kvar men vad tusan det får med ligga här och skräpa:)

Ja just det arbetsförmedlingen var jag på i går med, tror ni dem var till någon hjälp? NOPE! Inte dennna gång heller! Jag skulle typ till nästa gång skriva ner alla jobb jag sökt sen typ tre månader tillbaka till nästa möte! Vad fan hjälper det om jag får fråga!!

Nej fan nu ska jag kolla klart på den här dokumentären om en människor som inte duschar på sex veckor sen ska jag sova!

Ha det gött

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Förlåt att jag bara försvann i lördags! Men jag fick sån grym huvudvärk! Får se om vi träffas nästa gång vi går ut! Så kan jag vara lite mer social då! Kram

    SvaraRadera