måndag 2 mars 2009

Måndag

Ja en ny vecka då! Har åtminstone vaknat till och kommit på bena sen i lördags:) Hamnade förstås på Hallen med J och A riktigt trevligt. Skapligt mycket folk träffade även S och T ute var ett tag sedan man såg dem. Ja i alla fall igår var ingen höjdar dag, tyckte inte jag drack så mycket men tydligen hade jag nog gjort det för huvudet värkte rejält igår:(
Men men idag är det över, har hunnit med att handla och varit på snabbvisit hos M.

I morgon är det arbetsförmedlingen som gäller! Får se vad dem har att säga då, som vanligt kan jag tänka mig att det är något i stil med " Det ser ju inte så bra ut på arbetsmarknaden nu, men sök det här och det här" ursäkta men allt dem ger mig leder ingen vart ändå har dem inte förståt det?
Nej får helt enkelt se vad som händer får hoppas på ett sommarjobb åtminstone!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att hitta dig här. Allt bra annars?
    J?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaha oki. Nej ja har inte hört nåt från henne. Ja eller nån annan av mina kompanjoner för den delen. Hur e de me alla er i Motala då?

    SvaraRadera
  3. Hahaha.. Ne det vet ja inte =) Kan inte du baka själv?? =) Har väl bakat åt dig förr=)
    Kram Lovisa

    SvaraRadera