fredag 6 mars 2009

Örebro i morgon

Japp i morgon bär det som sagt av till Örebro för att hälsa på A:s kusin. Hennes karl är borta så vi tänkte vi skulle passa på nu när det finns sängplatser till övers, brukar vara lite ont om det när karlar och ungar är hemma! Sen har vi ju inte varit där sen i julas.
När vi ändå är uppåt tänkte vi även ta lite shopping på marieberg, och där har vi fan inte varit sen A flyttade till motala för över ett år sedan:)

Ja just det hade ju problem med den där satans nokian som jag hade på tradera, eller jag hade inte problem med telefon utan köparen som inte hörde av sig. Jag mailade henne men fick tillbaka ett meddelande om att mailen inte fanns, då testade jag med att skicka ett sms till personen i fråga och hon hade inte ens ett tradera konto, märkligt eller hur? Telefonnr stod ju på tradera sidan, jag blev som sagt blåst! Men men jag satte ut den på blocket i stället och fick den såld redan i går:) Plus att det vart billigare att lägga annonsen där!

Men nu strular min sony ericsson med mig ibland för den tycker om att stänga av sig lite då och då även fast batteriet är fullt:( Men jag tror jag vet vad det är när jag slår igen luckan så kommer den emot on/off knappen. Fattar inte rikitgt varför den ska sitta just i hörnet längst ner för. Varför inte sätta den på no knappen som alla andra?

Ja just det grattis Jonte till det nya jobbet!!
Ni kan ju höra av er någon dag kan vi hitta på något!

Vepp nu är det dax för en rök!

4 kommentarer:

  1. Tackar....

    Jo visst. Jag tycker vi borde hitta på nåt någon dag. Rent tekniskt sett så fick jag ju hela nästa vecka ledig. Får ser hur vi har det med pengar och humör sådär. Brukar vara lite svårt att vara glad och pigg med bara damm i pengapåsen.

    SvaraRadera
  2. Nee barnmorskan är inte så roligt.. Men det gick ju bra.. Nu behöver ja ju inte göra undersökningen på 2 år alla fall.. Allt bra me er lr???
    Får se till att ses nån dag..

    SvaraRadera
  3. Vi skulle ju ha hört av oss den här veckan..men min dygnsrytm har varit as dålig. jag hoppas att den blir bättre till nästa vecka så hör vi av oss då. kram sandra

    SvaraRadera
  4. Har du kvar presentkortet på pulse tatto??

    SvaraRadera