måndag 16 mars 2009

Helgen som gått

Mmm ännu en helg har gått! I helgen har vi varit på 60 års kalas för min fasters man, vi hade riktigt trevligt. Träffade mina kusin barn som jag inte sett på allt mellan 8-10 år! Sen körde dem en music qiuz eller vad fasiken det nu heter? Min brorson hade fullt upp med att gå igenom hela min mobil, han försökte till och med få mig att byta mobil med honom. Medan han gjorde det stal jag godis från honom vilket inte var vidare populärt så det fick jag ajajaj för!
En del drickande vart det med men inte så värst farligt:) Huvudvärk och riktig magont hade jag i går i alla fall, det var nog den tyska cidern som smakade diskmedel som satte fart på magen, eller så var det den där tjälknölen som ingen annan utom jag åt av!
Kvällen slutade vid elva tiden för vår del och vi var hemma vi halv ett någonstans!

Söndagen gled i väg i en rasande fart, jag sov en del i och försig, älsklingen min var snäll och åkte till Donalds och inhandlade lite mat till lilla mig! Sen kvicknade jag till så det vart lite Wipeout och beck innan det var dax för sängen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar