fredag 13 mars 2009

Brillerna hämtade


Ja fick mina briller idag då, riktigt nöjd vart jag med och det är bra, för alla som känner mig vet att glasögon är inte riktigt min grej! Men men har jag skaffat briller för 4000 så ska man väl använda dem med!


I morgon bär det av till Laxå på 60 års kalas hos min fasters man. Ska hämta upp mamma på vägen dit med, då hon vägrar att köra bil själv i mörkret sa vi att hon kunde åka med oss dit. Oss gör det inget för då vet vi att vi inte blir så långvariga heller eftersom mamma ska upp och jobba på söndagen!


I morgon är det ju melodifestivalen med vilket vi antagligen missar:( Måste ju få veta hur det går ju, men jag håller inte på Ugglas i alla fall det är en sak som är klar! Nej min favorit är någon helt annan:)


Funderar på om vi ska på kryssning nästa helg eller inte! Måste se hur ekonomin ser ut först, för den brukar ju inte vara på topp jämt, eller den är väl ganska sällan på topp numera.

Men det är vad vi funderar på i vilket fall blir birka i så fall, det är ju scotts då plus att det är ett annat skit bra band ,bröderna Haaks. Hörde dem sist när dem var på Harrys grymt bra måste jag säga!


Nej nu måste jag ta och göra lite nytta!

1 kommentar:

  1. AAAH! Herregud, jag kan köpa en körbar bil för de pengarna ju!

    SvaraRadera