lördag 14 mars 2009

Förbaskade hårbollar


Var duktig och gick och la mig vid elva tiden i går, okej tittade på tv till typ ett tiden men jag låg i sängen i alla fall:) Somnade ganska fort när vi väl stängt av tv vilket är ovanligt. Men i alla fall så vaknade jag vid halv sex på morgonen av att min svarta hårboll på något sett, fråga mig inte hur men han har lyckats öppna min nattduksbords låda för att sedan använda som sin alldeles egen privata säng. Ja bara försöka somna om igen.

Men den sömnen varade inte så länge för då började den andra katt fan med sina dumheter. Jag Fick för en tid sedan sätta en barnspärr i Angelicas garderob för att han alltid lirkade upp dörren och hårade ner varenda plagg som fanns där inne, jag menar hur ofta får man barnsäkra lägenheten för en katts skull? Inte så ofta men skit samma, han har i vilket fall fattat att man inte kan ta sig in där längre. Så i natt kom han på att om man sätter sig i fönstret och skriker allt man orkar vaknar i alla fall någon, jo då jag vaknade allt:( När jag väl fått tyst på katten ja då började han rycka blom bitar från blommorna som han sedan spottade hej vilt omkring sig. Pumba fick ta emot ännu en skopa skäll men vad brydde han sig? Jag menar det finns ju fler blommor i lägenheten:) Bara att ignorera kattfan och försöka somna om vilket inte funkade så jätte bra, men jag måste ha lyckats en stund för när jag vaknade satt det ett randigt litet monster brevid mig i sängen och stirrade på mig!

Så ja sömn det har det inte blivit mycket av i natt inte. Någon som vill låna två hårbollar över en natt??

4 kommentarer:

  1. dom är as dyra...det är därför jag måste spara ett tag. dom kostar 1800 och dom verkar bara finnas på nätet tråkigt nog. jag hade ju velat testa dom innan jag köper dom egentligen. vi har våran egna hårboll som fäller som fan här hemma...det får räcka för våran del=)

    SvaraRadera
  2. jag hoppas på att någon svensk sportaffär köper in dom innan jag ska köpa dom...för då kan jag testa dom.

    SvaraRadera
  3. Haha skönt att se att det inte bara är mina hårbollar som jävlas på nätterna! När kommer ni och hälsar på då?

    SvaraRadera