måndag 23 mars 2009

Fan oxå


Skit ryggsäcken vi hade med oss på kryssningen höll liksom inte! Det var inte vårat fel det var så att spännet var inte så starkt. Allt vi hade i väskan var en tröja, popcorn, ipod, kameran som låg itröjan och en cola flaska, sen kanske det var en cider med kommer inte ihåg:) Men tung var den inte kan jag säga, men ändå gick spännet åt skogen och vi hann inte riktigt reagera så den åker i marken! Upptäckte i dag när jag skulle kolla bilderna att displayen är spräckt och att den är lite skev. Skit oxå säger jag bara!!

Vilken super resa va? Jag trött och sur som fan och kameran pajar.*skackar på huvudet*

Näää bättre lycka nästa gång säger jag bara! Då ska jag försöka med att packa själv så allt blir rätt från början:)


Jaha ja vad händer i veckan då? Inte speciellt mycket faktiskt för min del. Ska vänta på att få svar om hur det gick för mig på arbetsintevjun och sen vet jag inte!

Arbetsintervjun gick kanon han lät positiv och ville att jag skulle provjobba, vilket jag mer än gärna gör:)


Nej ni nu ska jag blossa sen ska jag kolla på spårlöst, hade gött så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar