onsdag 25 mars 2009

Tidig idag

Japp det är jag, tidig eller tidigt uppe är jag:)
Har legat och vridigt mig sedan kl 6 ungefär så jag tyckte att det var dax att ta sig upp:) Älsklingen ligger fortfarande kvar i sängen och snarkar tillsammnans med katten, han har luftvägsproblem så han låter ungefär lika mycket som älskling! Och inte blir det bättre av att han ligger på rygg heller den lille Pumba eller Dumbert som han numera heter. Ja så det var bara att vackert lämna sovrummet och bege sig till soffan!

Idag kommer mor min ska följa med henne och gadda sig. Och sen ska jag väl vänta på pengar som tydligen aldrig dyker upp:( Fattar inte riktigt varför men det är ju försäkringskassan i ett nötskal, har man någonsin fått pengar i tid därifrån eller?

Nu ska jag ha frukost:)

3 kommentarer:

  1. haha ja försäkrings kassan vad säger man....dom suger.
    Har väntat på mina vab pengar nu i över 1½ månad.

    SvaraRadera
  2. Nej jag försöker hålla ner det. Räcker med bården och sängkläder i hello kitty.Hade ungen fått bestämma själv hade ALLT varit med den där förbannade katten

    SvaraRadera
  3. Nej någon måtta får det vara.
    Fika någon dag??

    SvaraRadera