måndag 9 mars 2009

Riktigt trevlig helg







Var ju som sagt i örebro i helgen hos A:s kusin, hade det riktigt trevligt! Käkade lite gott och sen var det dax för andra chansen, hatar låten snälla snälla, texten är väl oki men med en annan person skulle den låta bättre säkerligen. Sen var det givetvis dax för lite singstar, inte för min del men dem andra skröllade på för fulla muggar:) Jag och kusin tröttnad och hamnade i kökte och pratade lite istället.Så A roade sitt kusin barn under tiden!



Sen vara alla utom kusin barnet så fulla så det var dax att stypa i säng.






Söndagen bestod av en tripp till mariberg hittade inget vill jag lova, eller ja om man tycker om orange och stickat fanns det:) Men nu är inte det riktigt min stil på kläder så vi hittade som sagt inget:(






Mmm ja vad ska man skriva mer då? Har inte hänt så mycket mer, jo jag var på synundersökning i dag, synen hade försämrats lite så det var dax för ny glasögon tyckte dem. Så det blev ett par diesel bågar, riktigt snygga men kalaset gjorde inte mig rikare direkt:(






Nej nu ska jag ta och jaga rätt på mina busar kissar för jag "slängde" ut dem på bakgården för en stund sedan så dem fick springa av sig. Kanske dem inte river mina blommor när dem kommer in sen!

4 kommentarer:

  1. hoho doodis!
    Jo jag är fortfarande intresserad men jag har lite ont om pengar just nu.
    Vad vill du ha för det då??

    Krammmm

    SvaraRadera
  2. det smakade inte som den på hugo´s men det blev riktigt gott ändå =)hoppas allt är bra med er. kram

    SvaraRadera
  3. vad fin den svarta katt en är=),är det samma som du hade när du bodde på ekön??

    SvaraRadera
  4. jo den långhåriga är nyast har haft han i över ett år,men hade bara wilma från början.hur är de med dej då??vad gör du nu för tiden??

    SvaraRadera