lördag 2 januari 2010

Kryssning och nyår




Helgerna har varit intensiva men vi har ändå fått lite vila!

Den 26:e drog vi ju på kryssning med Birka jag och älsklingen. Började med att ta en öl och en drink när vi kom ombord och väntade på att få komma in i hytten. Till att börja med fick vi en hytt som luktade både svett och rök så det var bara ner och klaga....Vi fick en ny hytt som tur var:) Sen byte vi om för att gå upp på soldäck och sola och bada lite, riktigt gött kan jag säga!
I bubbelpoolen träffade vi två äldre herrar som bjöd på drinkar.
Efter badet gick vi ner och byte om och gick till taxfreen efter någon timme i hytten bar det av till karaoken. Åter igen träffade vi M o B (de äldre herrarna) så dem började åter igen att bjuda på massa drinkar, jag tror inte jag la ut så mycket pengar själv på drinkar och öl, men fuller vart jag ändå:) Mådde riktigt piss under natten min kära sambo med, hon vägrade flytta på sig till den andra sängen när jag bad henne, så det var bara ta kudde och täcke och förflytta sig själv. Jag fick under flytten med mig hennes täcke och fick då en jädra utskällning och frågan om jag skulle ta med mig hela sängen!
Dagen där på vaknade vi till runt elva hugget för att göra oss i ordning och dra och käka. Ingen av oss mår bra men äta måste vi. En återställare så var allt bra igen! Efter maten vart det karaoke, Vi hittade åter igen M o B som förövrigt vunnit tillbaka kryssningen åt oss som vi tjatat om kvällen innan tydligen.
Resan var i vilket fall riktigt lyckad nu längtar jag bara till nästa och då hoppas jag på att några fler hakar på.

Så till nyår då, dagen började med en tur till maxi med Tobbe och Madde. Sen hem till dem för att färga håret på mig! Sen hit och käka lite, det var jag, älskling, Tobbe, Madde och Mickis som käkade.
Sedan dök det upp en väldans massa folk fråga mig inte för jag kände knappt hälften. De jag kände var typ Jennie, Niklas, Jere, skate, Madde och Tobbe alla andra 20 som var här minns jag bara till utseendet men namn....ja något hette de i alla fall! Kvällen gick helt okej....några drinkar på golvet vart det och ett litet slagsmål som drog över rätt fort.
Tack alla som var här och god fortsättning till er alla andra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar