fredag 22 januari 2010

Ajaj säger jag bara

Vaknade i morse och hade rejält ont i nacken. Kan liksom inte vrida huvudet åt höger utan att det gör ont!! Men men det var ju som sagt bara att bita i hop och knalla till jobbet.
Och huvudvärken kommer krypandes till och från visa dagar. Igår hade jag skit ont i skallen,tycker det är skumt då jag haft huvudvärk tre fyra ggr på mindre än två veckor.....
Kanske håller på att bli sjuk, känner mig liksom inte allt för pigg i kroppen. Men det blir nog att ta det lugnt och ta helgen som den kommer.
Vet inte om Älsklingens päron skulle titta över i helgen berode lite på hur dem mådde.
Annars får älsklingen åka och hämta kissen, han har mat strejkat nu i flera dagar så vi får la se hur det kommer att gå?

idag är en ganksa död dag på jobbet, hade en liten rusch runt halv tolv hugget. Men annars händer det inte så mycket. Ganska skönt ändå då jag inte riktigt kan röra huvudet somjag vill:(

Alla hjärtans dagr börjar ju närma sig med jag och älskling funderar lite på om vi ska ta in på något hotell, gå ut och käka lite gott och bara ta det lugnt och mysa lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar