tisdag 5 januari 2010

2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut: Tog moppe kort
2. Höll du några av dina nyårslöften: Nix
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år: Ja många
4. Dog någon som stod dig nära: Nej inte 2009
5. Vilka länder besökte du: Finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010: Barn kanske
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas: Göteborgs resan
8. Vad var din största framgång 2009: Fick ett fats jobb
9. Största misstaget: Vet inte om jag gjorde några
10. Har du varit sjuk eller skadat dig: Ja fick njurbäckininflammation. Sen har man ju varit lite förkyld och så
11. Bästa köpet: Min pärla blå faran
12. Vad spenderade du mest pengar på:Mat och katterna
13. Gjorde någonting dig riktigt glad: Klart! Det finns människor i min närhet som alltid gör mig glada
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009: Ingen speciell tror jag
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år: Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer: Pluggat körkortet hårdare
17. Vad önskar du att du gjort mindre: Vet inte
18. Hur tillbringade du julen: Hemma hos min bror först sedan med Angelicas släkt
19. Blev du kär i år:Nix har redan min kärlek, Om man nu inte räknar att elvis plutt fastnade i mitt hjärta
20. Favoritprogram på TV: Ensam mamma söker, csi
21. Bästa boken du läste i år: Oj ja jag har liksom läst en hel del böcker genom året
22. Största musikaliska upptäckten: Ingen!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år: Klockarmband, smycken
25. Något du önskade dig men inte fick: Inget
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009: Den fick jag fira många dagar då alla inte kan komma samma dag, men på just min födelsedag så var jag nog hemma
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre: Inget
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009: Arbetsnarkoman
29. Vad fick dig att må bra: Min familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på: Laura Craft
31. Vem saknade du? Pappa och morfar
32. De bästa nya människorna du träffade: Har träffat många nya underbara människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar