torsdag 28 januari 2010

Jag är trött på snö nu

Ja det är jag vill inte ha mera snö, vill ha vår!!!
I morse när jag kom till jobbet hade dem inte plogat trottoaren ännu vilket betyde att lilla jag fick pulsa fram till dörren skotta fram med händerna så jag kom in, lagom slut och väl inne ja då var det bara på med vantarna och slänga ut flaggorna. Skylten gav jag fan i eller jag testa ställa ut den men den försvann i snön:) Älskling och Malin var så snälla så dem kom och skottade upp en väg åt mig så jag åtminstone fick ut skylt fan till slut!
I morgon om det är lika mycket snö på trottoaren skiter jag helt enkelt i skylten så kommer den inte ut förrän snön smälter bort....det räcker med att en av flaggorna har fryst fast så den får sitta ute tills det blir plus grader.....

I övrigt så har veckan gått förbannat fort om jag får säga mitt.
Och bilen har vi haft inne på service i dag med, så nu slipper vi det på ett tag. Lämnade in den på www.tbrpower.se mycket billigare än volvo.

I övrigt händer inte så mycket vad jag vet, blir nog en lugn helg det ända jag funderar på är om man ska boka lite hotell och så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar