söndag 17 januari 2010

Jobbat hårt

Mmmm veckorna som varit har varit fruktansvärt intensiva..... Har jobbat som en tok de två första veckorna på detta år! Var ledig förra söndagen och har varit ledig idag. Men nästa helg är det ledigt hela helgen vad jag vet....

Kändes i går att det varit fruktansvärt mycket att göra, först och främst var jag försenad till jobbet....vilket jag inte varit sen jag började. Men som tur var har ingen upptäckt det, då det alltid är jag som öppnar! Inte nog med förseningen näää då hade huvudvärk hela dagen, inget hjälpte. Testade med att pimpla cola, käka, massera skallen tog till och med två koppar kaffe. Men nehe hjälpte inte mycket blev helt enkelt att stå ut tills jag stupade i säng runt tolv*helt utmattad*

I onsdags blev jag ju hela 27 år ja, mamma var här efter jobbet. Fick sängkläder, en långärmad tröja, linnen, och en välkommen skylt att hänga på dörren. Av älskling fick jag en ny behå och trosor. Då mina bobbs tydligen växt en del på sista tiden var det helt nödvändigt med en ny behå, fan tuttara hoppar ju ut ur de gamla!

I övrigt händer det la inte så mycket är borta för tillfället mer än att vi väntar på Lillebror och hans tjej som skall komma på besök snart.

Sen gör vi som Sanna bara för att det är kul att veta! Hur många läser denna blogg??

Hade gött alla!

2 kommentarer: