söndag 31 maj 2009

Huvudvärk

Har haft världens huvudvärk hela dagen, har inte varit någon höjdare att jobba med huvudvärk direkt. Men man måste ju ha pengar med som sagt!
Fick en liten del av mitt schema i dag *suck* blir en hel del jobba under denna vecka. Det värsta av allt bussarna går ju så förbannat bra menar jag, typ första vid halv sju och sen nästa vid halv två. På tisdag börjar jag halv ett så jag tror jag får flörta med någon av mina kära vänner för att komma till jobbet:) Hem kommer jag alltid på något vis. Skulle vara rätt gött med ett körkort nu, så även om jag jobbar en hel del i sommar kommer jag att plugga stenhårt med det under den tid jag kan!

Helgen har varit helt okej, vädret har varit helt underbart!
Åkte till älsklings föräldrar i fredag efter att älskling kom hem från jobbet, gjorde inte allt för många knop under fredagen.
Lördags morgonen höll jag som vanligt på att gå åt av värmeslag i den där jävla varma knullburken (husvagnen), så bästa alternativet var att gå ut från den. För älskling är som vanligt snäll och slår inte på någon fläkt förrän jag nästan klätt av mig naken!
Så mitt ända alternativ är att rymma ut, vilket inte blev mycket bättre för det var ju lika jädra varmt utanför.
Efter att vi tvättat bilen och donat(bra dumt att tvätta den, efter en halvtimme var den ju full med frömjöl igen) åkte vi till mamma för att fira lite mors dag, ja ja jag vet det var inte mors dag i går utan idag. Men nu var det så att lilla jag åkte på att jobba i värmen. Sen var det meningen att vi skulle träffa bror hos mamma med för att lämna en present då han fyller år i morgon. Var inte hemma förrän framåt tio tiden i går kväll!

1 kommentar:

  1. det är ju planerat in i minsta detalj det där med att inte sätta på fläkten förrän du är naken....det förstår du väll. haha
    hoppas allt är bra med er. kram

    SvaraRadera