torsdag 7 maj 2009

Jädra skit väder

Vill ju ha sol och värme ju, inte en massa regn! Hoppas det blir bättre väder till helgen så man kan hitta på något inte bara sitta inne och häcka!

I går firade vi ju som sagt 2 år tillsammans, köpte hem lite god mat från Asian Wok och kollade på yes man. Så det blev en mys kväll vid tvn:) Tänkte vi skulle gå ut en sväng i helgen men har inte riktigt bestämt oss ännu!

Ringde nys från arbetsförmedlingen och påminde mig om mötet nästa onsdag, jag menar är det så nödvändigt när det bara är torsdag idag? Eller så var det mest det att hon skulle kolla om jag jobbar något nästa vecka. Men jag har ingen aning vi har ju inte något direkt schema att gå efter, utan dem ringer in en typ två dagar innan eller samma dag! Så här har man aldrig en aning om när man ska jobba!
Bara älsklingen i det här hushållet som vet, just nu är hon någonstans i söderköping eller något sådant och jobbar! Typ inte så nog var hon är bara hon kommer hem:)

Nej nu måste jag ringa husse och beställa lite kattmat, eller den är redan beställd men måste kolla upp en sak! Har ju hittat ett helt suveränt och billigt foder till mina kräsena små hårbollar, och inte nog med det dem kör ju hem det helt gratis till dörren oxå. Helt okej då slipper ju jag släppa en massa säckar! Så det är att rekomendera till er som vill ha ett billigt och bra foder kolla på www.husse.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar