onsdag 20 maj 2009

Kan det bestämma sig någon gång?

Jag menar ska det vara regn eller solsken? Jag håller på solsken men vädret varierar ju så förbannat! Håller tummarna inför helgen på att det blir fint väder.
För då vill jag göra något kul om jag är ledig!

Redan onsdag idag som alla nog märkt, älskling är ledig i morgon och på fredag. Har lite planer på att åka till min mamma om jag inte jobbar och om hon nu inte skulle bort!
Har ju inte fått reda på hur jag jobbar riktigt ännu, mer än på lördag förstås då jag jobbar entren på Harrys från nio. Så det är bara vänta och se om chefen från Medevi hör av sig eller inte!

Har en liten fundering på om vi skulle testa steakhouse någon dag med, låter riktigt gött men man vet ju inte förrän man testat!

Nej om man skulle börja med dagens sysslor kanske?

1 kommentar: