måndag 25 maj 2009

Ny klippt


Gjorde mig av med mitt långa hår i helgen, tröttnade på dem slitna topparna:) Skulle klippt mig kortare men då jag fegade ur så blev det kort men inte så kort!


I fredags var vi då och besökte min kära mor och hjälpte henne städa ur lite stugor i Hargebaden som hon lovat att städa ur till helgen som kommer. Senare for vi in till lillebror och hans tjej för att klippa oss.


Löradgen då da var det ju balen så vi möte upp J och T nere på Wetternmagasinet tog en cider ( för min del då jag skulle jobba natt) dem andra drack lite mer, sen kollade vi ju lite på alla fina balklänningar. Senare drog vi oss upp mot O´laerys för att äta lite gott. Sen var det hem med min bajströja och ta det lite lugnt innan jobbet!

För alla som undrar vad bajströja är så är det en helt vanlig jävla tröja som ågon fågel fan träffade när han var nödig, så därför blev det en bajströja! Men som J sa så är det la en jävla tur den lille saten träffade min tröja och ongen fin balklänning:)


Helgen var riktigt trevlig i alla fall, nu ska jag fixa grillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar