söndag 10 maj 2009

Fullspäckad helg

Helgen vart som sagt fullspäckad, inte riktigt vad vi planerade men helt okej för det:)
Fredagen var älskling i Södertälje och jobbade lite så hon kom hem lagom till fyra tiden, så vi åkte och handlade lite käk och lite smått och gott som vi behövde. Sen var det raka vägen hem och fixa mat och duscha för att sedan gå till Hallen (byz) med J och A. Hade riktigt trevligt kvällen slutade runt halv två vilket var lite lagom.
Lördagen hade vi tänkt att spendra med lite tacos och film, men så blide det inte. M ringde och frågade om jag hade lust att jobba lite på Harrys, Självklart ville jag det. Jag tackar inte nej till att få jobba lite:) Sen hade ju S från örebro messat med A och frågat om hon fick komma över. Så dem två plus ett gäng till hamnade på Wetternmagasinet! Så jag mötes av ett riktigt glatt men väldigt onyktert gäng när jag kom hem:) Inte vad jag planerat men jag fick stå ut med det! Dem fick mig till att köra jag har aldrig fram till halv fem på morgonen:~
Idag har dagen kantats av lite flöt mat och snacka goja med vårt besök.

Veckan kommer bestå av inget mindre än möte på ams tvätta och vänta på kattmats leveransen!
Så om nån vill hitta på något skoj är det bara att hojta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar