söndag 3 maj 2009

Börjat jobbat


Gjorde första dagen i torsdags kändes ganska bra i kroppen på fredagen kan jag ju säga! Sen jobbade jag en sväng idag med mellan 12-17.30 så jag var hemma till sex ialla fall:) Funkar kanon men är ganska krångligt med bussar, tur jag har en snäll sambo som ville skujtsa mig till jobbet idag.


Fredag grillade jag och A riktigt gött att bara sitta i solen och känna doften av grillat, sen tog vi det bara lugnt vid tvn.

Hamnade på Wetternmagasinet igår kväll med A, E och M. Mycket trevligt men fasiken vad trött jag var i morse, eller ja morse och morse men:) Trött som en liten gris slog till och med av kl när den ringde i morse, vaknade en timme innan det var dax att åka och jobba. Illa!!


Förtillfället sitter jag och glor på Van Veeteren på tvn sen blir det säng för snart orkar jag inte hålla upp ögonen längre!

I morgon ska jag följa med J till mjölby och hälsa på T har inte sett henne sen jag vet inte när så det ska bli kul att träffa henne. Sen har jag ju inte sett hennes lilla skrutt unge heller!

På tisdag ska jag däremot tvätta om inte chefen hör av sig oc vill att jag ska jobba, man vet ju aldrig med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar