onsdag 29 april 2009

Dax att jobba

Börjar i morgon kl 16 att jobba, till när jag jobbar vet jag inte ännu men det får vi se:) Sen skulle jag jobba lite på söndag med sa dem. Mer än gärna börjar ju bli lätt trist att gå hemma. Sen bäst av allt älskling är hemma när jag kommer hem med:D

Var hos vetrinären igår med lill skiten(Timon) han har spytt som en tok sen i mitten av förra veckan, så jag har krypit runt på alla fyra och torkat spyor. Ja i alla fall det var ju inget fel på katten, nehe han vägde som han skulle men lite hängig tyckte vetrinären! Han hade feber helt enkelt 39,5! Så det var bara att fara hem med febernedsättande och antibiotika. För det är ju sååå lätt att ge en katt tabletter, eller inte han satte klorna i armen på mig. Men skam den som ger sig ner skulle den, sen var det dax för antibiotikan i pasta form. Men den slickade han i sig själv utan problem:)

I övrigt har det la inte hänt så mycket, var hos A:s päron i helgen och åkte fyrhjuling och fixa däcken. Min brorson var med oxå! Hade ju med oss husvagnen med, sjukt varmt kan jag ju säga att det var på morgonen. Luktade riktigt gott under armarna när man vaknade:) Och älsklingen min var ju så extremt snäll så hon talade ju om för mig på morgonen att vi faktiskt hade en kallufts fläkt i husvagnen med! Eller ja talade om gjorde hon inte, hon slog på den när jag klätt på mig och försvunnit in på toa, så där låg hon när jag kom tillbaka och götta sig vid fläkten!

Nej nu ska jag ta och kolla dumburken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar