torsdag 23 april 2009

Jag får damp..

... på mina katter snart. Jag tror dem tycker det är riktigt skoj att reta galfeber på mig tidigt på morgonen, i morse började dem redan halv åtta! Timon kom snällt och la sig när A åkte till jobbet vid 6 hugget, men sen blev jag väckt*suck* Han hade race i hela sängen,skit snällt tänk inte på att jag vill sova.
Ja när han tröttnat på att ha race med sig själv ja då var det dax att sno min näsduke förpackning och sitta och tugga på.
När han insåg att han inte fick det så tog han nästa nattduksbord där hittade han ju A:s alla kvitton han kunde tugga på, skit katt säger jag bara han får ju förhelvete vanlig mat:)
Ja äntligen lite lugn och ro tänkte jag när han gick och la sig brevid mig i sängen, men nehe inte då Tiger hade ju hittat matskålen. Eller ja hittat och hittat, den står ju hela tiden i köket men han hade kört ner hela nyllet i den och drog runt den i hela köket som om han vore någon jäkla gris som böka runt!
Så när han var klar med det ja då var det bara försöka somna om då, men nehe inte nu heller. Nej för dem var ju och städade trappen, Timon älskar när dem gör det, han lägger sig som en padda framför dörren och försöker fånga moppen. Jag menar det är ju lätt den är ju på utsidan:) Tror inte det är moppen han vill åt utan han stör sig nog mest på ljudet när moppen går från vägg till vägg och det klickar till varje gång den slår mot väggen.
Här är det ju fan lögn ihelvete att försöka sova, men jag somnade om en stund.
Tio halv elva vaknade jag igen då satt Tiger med öronen bakåt och glodde på mig på sängkanten, och Timon tvättade snällt mina tår:~
Vad är det för fel på kattjävlarna? Jag håller nog med H en vacker dag dödar dem mig, för det är nog det dem planerar just nu:) Tror det är dax att flytta, A kan bo kvar här med dem där huliganarna!!

Nej nu ska jag ut i solen!

2 kommentarer:

  1. tack!jag ska jobba på björktrasten,ett äldreboende.

    SvaraRadera
  2. Hello !! Allt gott här, man känner av det när värmen kommer..Man blir både glad i livet o faktiskt,mer kåt ;O) Karln Min är glad *asg* Jodå, Ella Bella Bärnsten Solsken piggar på sig här hemma, Vi har bytt mat*för 11 gången typ) o fått bukt på kräkningarna..Nu käkar Fröken endast Hills för känsliga magar som "bara " kostar 304 kr för 2 kg.. Jäkla katt ( säger det med ett skratt ;O) ) Det är Hon värd,Min lilla Ella Bella.. Hur är det själv i Motala ? *kramas*

    SvaraRadera