söndag 19 april 2009

söndag och lugn och ro

Sitter här helt lugnt i soffan och bara glor, helt otroligt förut innebar söndagar en massa stress och gräl så här års för våran del. Men nu är det inte så Älskling ska inte iväg och jobba förrän i morgon så idag är det bara att slappa så mycket vi orkar! Hade hon jobbat på pgs hade det inneburit att vi idag skulle packat älsklings väskor och husvagn och så hade hon dragit om ett par timmar och varit borta en vecka! Men nu sitter hon i stället och kollar deklaration, okej hon svär lite men det är inte mycket att bry sig om:)

I morgon är det då måndag själv ska jag tvätta vid två och sen ska jag greja lite här hemma! Någon nytta måste jag ju göra menar jag.

I fredags kom S upp en sväng det var trevligt, satt på balkongen snacka skit tog ett par glass vin och några öl! Lagom till Singing bee dök E upp så vi satt här skrölla med lite:) Ännu senare dök M, N och M upp! Så kvällen slutade nog vi två hugget den kvällen.
Vi skulle egentligen bara sitta och titta på film och mysa jag och älskling, men det tog vi igår stället!
Har haft en riktigt trevlig helg ändå även om planerna ändrades lite!

2 kommentarer:

  1. Det är allt möjligt men mest kläder, smink och parfymer. Så jag har lite att pyssla med :D Ha en bra dag tjejen!

    SvaraRadera
  2. Hallå !! jasså? Vem har skaffat hund nu bara sådär? Nu blir Jag nyfiken allt ;O)
    Hoppas allt är bra med Dig.. Det ska visst bli sommarvärme i helgen.. Härligt!!

    SvaraRadera