måndag 6 april 2009

Måndag

Har precis kollat av lite mail och skit, inget spännande som vanligt!
Fick dunder mycket virus skickat till mig igår, inte för att jag öppnade dem! Men hade liksom inget virus skydd på datorn efter som mitt jäkla avast hade gått ut. Men fixade ett nytt, tack så mycket gumman för hjälpen! Så alla ni som fått en länk jävel av mig öppna den INTE om ni nu inte vill ha virus? Ganska många som fått den tydligen, själv fick jag den från många och tydligen så skickades den vidare till alla på min lista. Efter att jag själv blivit utloggad!

Funderar på om man ska ta en liten promenad i det underbara vädret, måste kanske gå och handla lite bröd och sådant. Sen ska vi visst grilla i kväll så måste införskaffa lite grejer till det med:)

Ja vad kommer hända i veckan då?
Själv blir det nog att åka till mor en sväng fira lite påsk, vi tar ju det lite i förväg då eftersom mor jobbar delad tur påskafton.
Sen blir det till att hämta kissen och åk till A:s päron och begrava honom!
Funderar däremot på vad man ska göra i helgen, har inte planerat något direkt.
Så om någon vet något spännande att göra är det bara höra av er:)

3 kommentarer:

  1. Ne, dom va verkligen inget roliga att baka.. Får hitta på nåt annat kul til nästa gång.. Tänkte ja skulle göra tårta nån gång när ja får lust=)
    Hoppas ni får en bra påsk!! =) kramar

    SvaraRadera
  2. Hallå!! Alltså,detta med lathet.. Jag är också lat ska Jag säga Dig *s* Finns dagar då Jag hellre skulle slänga Mig själv i kundvagnen än potatisen ;O) Men en snabb promenad är himla skönt ,o det är en fröjd att käka frukost efteråt .. Man liksom förtjänar den ;O) Allt bra annars?

    SvaraRadera
  3. Haha låter intressant. Städar och tvättar hon oxå utan att man behöver tjata ihjäl sig?

    SvaraRadera