fredag 15 maj 2009

Öob säger jag bara

Var där tidigare i dag och handlade lite grejer, bla så hade dem gurka för fem kronor st. Billigt och bra så vi köpte två och ja lite annat med då, väl framme vid kassan gick allt på 184:-. Något som inte riktigt stämmde kändes det som då vi bara handla två gurkor för 10:- vanisch 49:- och sen var det något mer som gumman stopat i korgen. Brydde mig inte mer om det utan kollade kvittot när jag var på väg ut ja då har galningen i kassan slagit in 23 gurkor, där satt felet:) Vet inte hur två sketna gurkor helt plötsligt blev 23 men!

I morgon är det dax för jobbet igen då! första passet 11- 16.30 ungefär sen är det hem och äta och byta om till nästa pass på Harrys mellan 21-02.30
Gött det är att jobba:)
Jobbade i går mellan 11-18 spännande det med då jag var kvar själv sista två timmarna med chefen och diskpersonalen.
Så ja då vet ni var jag finns i morgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar