fredag 5 juni 2009

Nu börjar det märkas...

....Att sommaren är på ingång:) Kanske inte på vädret men på jobbfronten om inte annat, står nämligen med två jobb och ett tredje på väg. Eller ja jag kanju inte ha tre jobb men dem ringde nylingen från ams och erbjöd mig ett till jobb, men det berodde lite på hur mitt schema på Medevi skulle se ut. Vad det var för jobb kan jag inte säga riktigt ännu:)
Känns lite som om det kan lyckas det här!

Jag menar jag har gnällt hela vintern på att jag haft så enormt tråkigt då jag bara fått gå hemma hela tiden. Men nu har jag jobba så det står härliga till det tredje jobbet kommer nämligen vara ett heltids jobb, inte bara säsong vilket jag strävat efter!
Älskling kanske inte blir så glad då detta innebär att vi bara ses kvällar men det är ju som sagt bättre än att bara ses helger(en liten pik till min sötnos om hur mycket jag hatade hennes jobb på pgs) Förlåt älskling men så är det! Tycker mycket bättre om ditt nya jobba, då jag med all säkerhet vet att du kommer hem till mig:D

Nej om man skulle ta och fixa till sig och dra till jobbet. Tack så jätte mycket och ett stort fång rosor till Johanna som varit helt underbar och ställt upp med skjuts till jobbet!!

1 kommentar:

  1. klart man ställer upp gumman... kan jag skjutsa dig så gör jag ju det..:) puss och kram på er båda

    SvaraRadera