tisdag 16 juni 2009

Ännu mera prover

Var på vc i dag vid halv tolv, för det första kom jag in en kvart senare än beräknat sen skulle dem kolla urinprovet. Bakterierna var borta men hade en massa socker i urinen och kroppen. Så dem trodde jag åkt på diabetes! Mmm bara konstatera att jag inte bara ärvt mitt utseende, min dåliga syn och min dövhet från min mor utan snart diabetesen oxå. Men enligt blodprovet var det inte diabetes, så det var bara pusta ut och tacka för den. Men dem kunde inte konstatera vad det var för något så dem skulle skicka proverna vidare så skulle dem höra av sig!

I helgen är det att jobba igen då jobbar torsdag, fredag och lördag än så länge vad jag vet.
Är ärligt redan trött på skiten då alla pass är mellan 12-14 timmar. Min kropp pallar inte hur mycket som helst, men det är la bara bita ihop och se glad ut då!

Nej nu ska jag återvända till maten och se om den börjar bli klar!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar