torsdag 4 februari 2010

Vad hände med mitt trådlösa nätverk?

Köpte mig ju en ny dator i söndags, det är inget större fel på datorn tycker den är helt kanon. Det ända som jag irriterar mig på är att näteverket inte hoppar igång automatiskt även fast jag tryckt på att den ska göra det. Den hoppar inte igång alls:(
Så i dag har jag ringt varenda support som går att ringa men inget hjälper så jag får väl ta och åka tillbaka till onoff med den om det fortsätter!

Idag har jag varit och gjort långfaste socker får se vad dem säger om det, dem har klagat lite på att jag ligger lite för högt. Så snart är det dax för sprutor om det inte blir bättre:(
Sen har jag hämtat dövapparaterna så nu hör jag åtminstone! Vill inte ha dem men hörsel blir inte bättre direkt säger dem!!

I morgon är det fredag äntligen och jag får äntligen vila lite:) Fast svärmor och svärfar kommer ju förstos men jag brukar få slöa till tio i alla fall:)

Nästa helg bär det äntligen av till Örebro där vi ska bo på Clarion hotel och bara mysa:) Har hyrt deluxen med jacuzzi!! Ska bli så underbart, bada lite jacuzzi gå ut käka lite gott, ta ett par kalla nånstans:) Längtar verkligen behöver verkligen komma bort lite! Hoppas verkligen veckan går fort (och helgen sakta)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar