torsdag 11 februari 2010

Inte riktigt kry!

Känner mig hängig och snorig. Hoppas bara inte jag blir sjuk till helgen... Älsklingen ligger hemma sjuk hon är förkyld och hängig! Hon har hostat på mig hela natten, och när hon väl har lugnt ner sig lite ja då har bengeten till katt krånglat runt och nyst på mig:( Dem är så trevliga mot mig dem där två, ett tag funderade jag på om jag skulle lägga mig i gästrummet för att få sova lite ialla fall! Men så fort jag försökte krångla mig från sängen så satte Elvis i gång och greja la sig på min mage och klättra runt. Så det vara bara vackert ligga kvar och stå ut med dem där två!!!

Äntligen torsdag säger jag bara, det innebär att det bara är en dag kvar att jobba sen får man lite ledigt:)
I morgon blir det till att tvätta efter jobbet och försöka hinna med att städa av lite.
PÅ lördag blir det upp skapligt för att röra sig mot Örebro där vi ska bo på Clarion hotell. Om nu älskling och jag håller oss friska till dess?
Men det får vi hålla tummarna för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar