söndag 28 februari 2010

Lite om mitt liv under de senaste 10 åren

frågor o svar ( en helt onödigt kul grej som jag hittade på en sida ;O)
För tio år sedan
-
1.) Hur gammal var du? 17
2.) Var gick du i skola? Hoppade mellan iv, barn och fritid och op en ganska trasslig period:)
3 ) Var jobbade du? Jobbade Medevi under sommaren
4 ) Var bodde du? Motala Ekön
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma eller på något fik
6.) Bar du glasögon? Jopp
7.) Vem var din bästa vän? Helena
8.) Hur många tatueringar hade du? 1
9.) Hur många piercingar hade du? öronen
10) Vilken bil körde du? Använde mina appostlahästar:)
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Japp
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nix Då var liksom inte kärleken så allvarlig!


För 5 år sedan

1.) Hur gammal var du? 22 år
2.) Var gick du i skola? ingenstans
3.) Var arbetade du? Shippers inn och bryggeriet
4.) Vart bodde du? Motala poppelgatn eller nånstans
5.) Var brukade du hänga? Brygget eller ett fik
6.) Använde du glasögon? Mest linser
7.) Vem var din bästa vän? Johanna
9.) Hur många tatueringar hade du?3
10.) Hur många piercingar hade du? Tungan och bröstvårtan
11.) Vad för bil körde du? Jag gick fortfarande
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Yes många ggr:(
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Sambo
För två år sedan

1.) Hur gammal var du? 25 år
2.) Var gick du i skola? Jobbade då, ingen skola..
3.) Var jobbade du? Bryggeriet
4.) Var bodde du? Motala ekön om jag inte minns fel, fråga någon som vet:)
5.) Var brukade du hänga? Brygget eller hos Helen
6.) Använde du glasögon? Då och då mest linser
7.) Vem var din bästa vän? Just då var det väl ingen bästa vän men hängde mest med Johanna eller Helen
8.) Hur många tatueringar? 6
9.) Hur många piercings hade du? 2.
10.) Vilken bil körde du? Ingen,
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat?Japp men någon samlade ihop det åt mig och lagade det sakta men säkert:)
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Sambo

Idag!

1.) Hur gammal är du? 27 år (tre år kvar till kärring)
2.) Var går du i skola? Ingenstans
3.) Var arbetar du? Mossens godisbutik
4.) Var bor du? Motala centrum
5.) Använder du glasögon? joo ibland
6.) Var brukar du hänga? Hemma o på jobbet
7.) Talar du med dina gamla kompisar? Det händer:)
8.)Hur många piercings har du? En kvar har plockat bort de andra
9.) Hur många tatueringar? 9
10.) Vad har du för bil?Ingen egen men jag äger en moped och min sambo en volvo:)
11.) Har ditt hjärta krossats? Inte under detta år, någon har fångat det och jag har inga planer på att ta det tillbaka:D
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande?sambo och förlovad
13.) Vem är din bästa vän? Johanna och Knodden

1 kommentar: