lördag 6 februari 2010

Gamla minnen

Läste en väns blogg i går och det fick mig att tänka tillbaka tills man var ca 5-8 år.
Då jag och lillebror byggde snölyktor och snögubbar, och det fick mig att fundera på kan jag ens bygga en snölykta i dagens läge? När man var liten kunde man ju bygga flera stycken över allt på hela tomten, och sen in till mamma rosig om kinderna för att be om ljus:)
Men men kan kan jag säkert idagens läge med, men frågan är om man har så stor lust att testa? Jag menar jag bor liksom i stan vart ska jag bygga den snölyktan? På taket utanför balkongen då eller? Nej tror inte det, får nog testa utanför jobbet om jag prompt ska testa:) Fast först måste jag hitta ett barn för jag tänker inte sitta där själv, 27 bast och bygger snölyktor jo jag tacka ja!

Nej måste snart göra mig i ordning ska ut på stan en stund sen bowla lite senare.
Ha en trevlig fortsatt helg alla glada!

2 kommentarer:

  1. Du kan få låna Ida en dag och bygga snögubbar och lyktor så har du en anledning att skylla på.

    SvaraRadera