onsdag 2 december 2009

Jul stök och mycket att stå i!

Mmm bara sisådär 22 dagar kvar till julafton då, mycket skall hinna göras innan dess....Vi har tex inte handlat klart alla julklappar, okej vi ska bara handla till mina brorsöner och A:s päron och något på i. Men det är svårt nog ändå det. Och svårast av allt är vad fan ska man köpa på i som passar både en kille och tjej för ca en hundring? Det är frågan det.....

Den 26:e drar vi i alla fall på kryssning med Birka, sak bli skönt att bara komma i väg lite efter allt jul stök.
Dessutom hann vi ju inte fira 2år som förlovade något.

Men men nu ska jag kila till jobbet skall försöka uppdatera snart igen, men det tåls att se när det blir då jag bara jobbar hela tiden!

1 kommentar:

  1. HiHi !! Tack !! De är mina raringar alla 4 ;O) Nu var det ju inte riktigt tänkt att jag skulle ha 4 katter men .. Det gör mig absolut inte unik och jag trivs såå bra så ;O) Hoppas du har det gott Pullan :O) Du har la varit en snäll tjej nu så du får många paket av tomten?? *s* Kram !!
    Faan va kallt det är förresten,var e snön??*letar*

    SvaraRadera