söndag 6 december 2009

Firat älskling

Idag fyller min älskling år. Så i fredags kom hennes päron hit och ha stannat till idag.
Fredagen vart bara lugn kväll hemma med käk och tv tittande!
Igår gjorde vi stan en sväng sen gick vi och bowlade, Jag gjorde en STRIKE riktigt stolt, men inte fan vann jag för det inte för trots striken så landade jag nog fler gånger i rännan än någon annan:)
Sen bar det av hem för att duscha, dricka och spela spel. Älsklingen fick ju ett spel av Madde och Tobbe . Utan tvekan hette det riktigt skoj var det. För er som inte spelat det så är det ett spel som helt enkelt går ut på att man får en massa frågor som någon av spelarna läser för någon annan, på dem får man inte svara ja eller nej på. Och man får heller inte upprepa sig eller tveka. Blev lite klurigt efter lite alkohol i kroppen:)
Ja sen var vi ju tvungna att käka med så vi drog till balkan. Super god mat men bättre vore det om alla fick mat samtidigt, men nehe tydligen inte... Alla fick mat utom jag, nehe ja fick vänta på min mat tills alla nästan ätit upp!! Det var inte riktigt populärt så dem fick vackert bjuda på min mat! Och sen största misstaget var när vi skulle gå jag vet inte hur fan det gick till men Kent fick på sig helt fel jacka. Tror inte han hade så stor koll huvudsaken var nog att jackan var blå:)
Väl hemma vart det mer dricka och väldigt mycket dansande.....Kvällen vart som sagt lyckad och vi hade alla riktigt trevligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar