söndag 26 juli 2009

Tandplågaren i morgon

Japp dax för den där jävla tandplågaren i morgon. Vill inte!!!! Jag hatar tandläkaren och jag vet vad han kommer säga, eftersom visdoms tanden är på g upp och växer helt fel:~ det kommer bli till att dra ut den:( Så här sitter jag nu och svullar lite godis vilket jag egentligen inte får då jag i måndags fick veckans roligaste besked, eller inte! Mina blod fastevärden är förhöjda och det ligger sannolikt en diabetes bakom. Så nu måste jag träffa diabetessköterskan snart med:(
Men men nog om det vad händer annars då?
Inte speciellt mycket mer än jobb just nu jobbar mellan 11-18 på dagarna borta på mossens godiskiosk, ett perfekt arbete när man har tandvärk och troligtvis diabetes. Men jag är nöjd har något att göra i alla fall!

Förutom jobb så gör jag inte så mycket bråkar med kattskrället här hemma som envisas med att rymma ut på taket hela tiden, nedrans Elvis här är vi snälla och låter honom stanna ett tag men ändå rymmer han den lilla galningen.
Om två veckor lite drygt bär det av till Göteborg älsklingen, Suzz och svärmor ska på Madonna jag ska följa med till Göteborg men inte på Madonna bara lite liseberg och så! Madonna är inte direkt min stora idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar