lördag 18 juli 2009

Angelicas fåntratt



I torsdags fick vi besök av Angelicas föräldrar och hennes fåntratt:) Han är ju bara för go lillkillen, just nu har han och Tiger bildat ett eget team. Teamet går ut på att få av Elvis kragen, lyckas inte så bra men någon gång kommer det funka:)

Jaha i kväll blir det till att jobba då! Får se om det blir något livat på Harrys ikväll. Tror det kan bli en del folk faktiskt med tanke på folkracen!

På måndag tar min semester slut och det är dax att börja jobba igen! Har ju inte varit mycket till väder direkt men det har varit skönt med lite ledighet! Vilket jag i och för sig haft väldigt gott om innan jag började jobba på Medevi. Ska bli skönt att börja jobba igen, trivs kanon på nya jobbet. Tror inte jag varit lika glad åt att börja jobba om det varit Medevi.

Nej nu ska jag ta och ta fram lite mat tills solstollarna kommer hem från folkracen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar