lördag 8 augusti 2009

Göteborg

Ja precis sitter i förtältet på Kärralunds camping lyssnar på musik och kollar runt på nätet.
De andra har dragit på konsert Madonna, jag ville inte med jag är inte direkt något stort fan av Madonna om man säger så, visst kan jag lyssna på henne låtar och så men.... Nej följde med för lite äventyr på Liseberg och så. Kom hit i går vid fyra tiden och ställde upp husvagnen och satte upp förtältet, sen tog vi det lite lugnt sen vart det Liseberg:) Kom lite sent dit men vi hann med flume ride och lite så i alla fall ( kommer bild senare) köpte med det skit vackra kortet, såg ut som fån hela bunten:) Var lite blöt när man klev ur men det är ju sådant som händer, det var ju ingen som tvingade mig att åka direkt! Sen vart det tillbaka till campingen runt elva blev lite sur skulle köpa pizza på ett ställe men dem hade stängt, jag menar dem stängde elva i Göteborg en fredag kväll! Dem blev lite förvånade i dag när vi sa att dem har fan öppet längre i lilla motala.

Tidigare under dagen har vi varit i Nordstan och införskaffat oss en ny kamera och ipod högtalare. Sen vart det lite kina mat, super god mat faktiskt och riktigt billigt! Och nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik. Är skit trött så funderar på om man ska vila lite innan de andra är tillbaka vilket kan dröja ett par timmar till men....

Hade gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar