söndag 30 augusti 2009

Har haft en del att göra!

Har varit lite mycket nu ett tag, jobbat en hel del och sen har det varit en väldans massa vänder upp till vårdcentralen för massa prover och kontroller. Dem har satt mig på tabletter nu för att hålla diabetesen under kontroll! Mådde riktigt illa av tabletterna i början, så jag ringde och pratade med dem om det, felet var att dem sa att jag skulle ta tabletten tillsammans med frukosten men den ska jag nu ta med lunchen. Äter tydligen för lite frukost.

I fredags dök Älskling föräldrar upp.
Igår jobbade jag mellan 12-20, jäkligt ovant att jobba dag en lördag kan jag säga. Är ju så jätte van vid att bara köra nätter under helgerna. Men det gick bra i alla fall, efter jobbet gick vi ut på Balkan käkade lite och firade älsklings pappa som fyller idag. Han mådde inget bra efter maten så han knallade hem och la sig medan vi andra gick till harrys:) Träffade min lillebror och storasyster ute med, syster blev lite fuller så jag och lillebror fick ta hand om sin syster yster:) När hon väl nyktrat till eller ja mådde bättre i alla fall så försvann hon med en karl upp på dansgolvet.

Nästa helg är det ledigt i alla fall så då blir det till att ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar