lördag 24 oktober 2009

yes jag fick det!

Så har man fått en anställning på ett år nere på mossens godisbutik då:) Känns helt ok då vet man vad man gör istället för att härja runt mellan en massa jobb som inte leder någon vart! Men nu är jag fast och jag klagar inte.

Snart är det dax för lite mat här , blir lite rester från igår älskling bjöd på kina mat igår:) *mums*
Senare ikväll är det planerat lite tacos och film tittande.

Sitter även och funderar lite på vad man ska göra den 10 november, då jag och älskling firar två år som förlovade.
Om det blir en kryssning, hotell besök, relaxen eller bara bio. Lite förslag har vi men vet inte ännu riktigt då det ser lite trögt ut med pengar mitt i månaden och jag får inte min första lön förrän 25 så... Ja vi får väl se helt enkelt!

Nej nu ska jag käka lite sen ska jag terrorisera älskling lite eller katten för han har terroriserat mig sedan sex i morse¤%&%/& Satans katt fan skänker snart bort honom, men det lär jag inte få för gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar