torsdag 1 oktober 2009

Kol svart

Mm precis vad jag är i huvudet kol dyngande svart, klippte mig nämligen i lördags lagom till återträffen. Färgade håret i tisdags hos Delius, då Älskling är allergisk så får jag inte färga hemma!

Helgen kommer bli lugn kan jag tänka mig då vi båda var ute och slirade förra lördagen. Angelica var hos Delius, hon var däckad redan innan jag kom hem:) Så trevlig så min sambo. Men jag var inte så dålig själv kan jag ju säg:) Var lagom rund under fötterna när jag kom hem dansandes, katterna titta på mig väldigt missnöjt. Deras tanke var nog mer eller mindre " Ooo neej inte en till"
Återträffen var ju sisådär tyckte det tog lång tid att få maten plus att det inte direkt var någon direkt bra servis på skiten men men det var ju bara en återträff. Men det var riktigt kul att se alla igen kan jag ju säga! En del hade förändrats otroligt mycket andra inte.

Just nu sitter jag och slö glor på lyxfällan sen är det dax att dra till kojs, i morgon är det som sagt dax att jobba igen. Sista dagen för denna vecka. Går förbannat fort veckorna numera. Var liksom inte länge sedan jag började jobba där borta tyckte jag! Började 22 juni räknade jag ut idag då det fortfarande var varmt ute oxå, idag var det liksom snöblandat i luften, skit skoj att gå till jobbet i och inget jäkla paraply ägde man heller.

Nej kommer inte på något vettigt att skriva så nu ger jag upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar